21 Φεβρουαρίου 2012

Τζίντου Κρισναμούρτι "Είμαι όλα (Βάρβαρος και σοφός)"

Ο Γιώργος Στεφανάκης μελοποίησε και τραγουδάει ένα ποίημα του Jiddu Krishnamurti


ΕΙΜΑΙ ΟΛΑ (Βάρβαρος και Σοφός).

Είμαι ο γαλανός ουρανός και το μαύρο σύννεφο, (λίγοι με ξέρουν)


Είμαι ο καταρράχτης και ο ήχος του, (λίγοι με ξέρουν)
είμαι το πέτρινο είδωλο κι η πέτρα η ίδια, είμαι Είμαι το ρόδο και τα πεσμένα του φύλλα,
Είμαι ο λωτός ο ιερός και το λουλούδι του αγρού,
Είμαι τα νερά τ' αγιασμένα και τα νερά τα λυμνασμένα,
Είμαι το δέντρο που υψώνεται μες στα βουνά,
Το ταπεινό χορτάρι στον απόμερο δρόμο, Το τρυφερό φυλλαράκι κι η θαλερή φυλλωσιά.
Είμαι βάρβαρος και σοφός, Είμαι ασεβής και ευσεβής
Είμαι θρήσκος και άθρησκος,
Είμαι παρθένα και πόρνη,
Είμαι απαλαγμένος και δέσμιος του χρόνου, Είμαι άφθαρτος και φθαρτός,


Είμαι η αυταπάρνηση η ίδια κι ο περήφανος κτήτορας,
Είμαι όλα. Λίγοι με ξέρουν.
Δεν είμαι Αυτό μα ούτε κι Εκείνο, Ξεκομμένος δεν είμαι ούτε προσκολλημένος Ούτε παράδεισος είμαι ούτε κόλαση, Λίγοι με ξέρουν. Φιλοσοφία δεν είμαι ούτε θρησκεία,
Ούτε δάσκαλος είμαι ούτε μαθητής.

Κοίτα, φίλε, τα πάντα είμαι.




Είμαι καθάριος σαν ρυάκι του βουνού, Σαν το καινούργιο της άνοιξης φύλλο απλός.
Ευτυχισμένοι ζουν Όσοι με συναντούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

back to top